Hi, ik ben Saskia!

Van natuur naar mensen en paarden

Fotograferen zat er vanaf jongs af aan al in bij mij. Eerst maakte ik vooral foto’s van de natuur, zoals bloemen en insecten, daarna was mijn eerste neefje de klos, met zijn mooie blauwe ogen ;-).

Toen ik mijn eerste spiegelreflex camera kreeg in 2009 in Amerika, maakte ik vooral foto’s van de prachtige landschappen en de dieren daar. Eenmaal terug in Nederland ben ik me gaan focussen op paarden en hun baasjes. Dit deed ik vooral bij de stal waar ik zelf ook een bijrijdpaard reed en verzorgde.

Altijd op zoek naar mooie paarden(combinaties)


In 2020 heb ik (eindelijk na 11 jaar!) een nieuwe camera en lens aangeschaft en heb ik diverse cursussen en meeloopdagen gevolgd om mijn fotografie en nabewerking te verbeteren. Ik ben toen ook begonnen met families en huisdieren te fotograferen en heb enkele branding shoots gedaan.


Ik ben altijd op zoek naar prachtige paarden(combinaties), bijvoorbeeld paarden in vrijheid, maar ook paarden onder het zadel zijn welkom.


Neem contact met mij op als je een shoot wil aanvragen of vragen hebt!

Doordeweeks programmeur, fotograaf in het weekend


Ik werk fulltime als zzp programmeur, maar vind het heerlijk om in de weekenden fotoshoots te doen en daarna tot in de late uurtjes de foto’s te editen.

Bekijk mijn meest recente foto's op instagram

@saskiasteensmaphotography